تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

شهر ری - ایرنا - برابر تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از روز جاری گشت های ویژه پلیس جهت تأمین نظم و امنیت،برخورد با جرائم خشن و مقابله با سرقت در شهرستان ری فعال شدند.

سرهنگ "ابن علی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: برابر تدابیر سردار فرماندهی محترم انتظامی کشور در خصوص مقابله جدی با سرقت موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با هماهنگی های بعمل آمده با فرماندهی یگان های ویژه فراجا از روز گذشته یک گردان عملیاتی و آموزش دیده به جهت پوشش انتظامی و تأمین نظم و امنیت در سطح حوزه انتظامی شهرستان ری فعال شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، ادامه داد: امروز ایجاد امنیت پایدار یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که خدمتگذاران مردم در پلیس ری همواره تلاش کرده‌اند به آن جامعه عمل پوشانده و اجازه ندهند مجرمان باعث ناامنی و اخلال در امنیت شوند.

سرهنگ ابن علی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.