کاشان - ایرنا- رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: با فراهم نمودن شرایط لازم بقاع متبرکه این شهرستان آمادگی اسکان روزانه یک هزار زائر و مسافر نوروزی را در هر شبانه روز دارند.

مسلم محمودزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بقاع متبرکه همچون سال های گذشته سال های گذشته در قالب طرح آرامش بهاری طی ایام نوروز پذیرایی زائران و مسافران نوروزی است و پیش بینی می کنیم در پایان طرح یادشده در مجموع بیش از ۳۰ هزار نفر مسافر و زائر در این بقعه ها اسکان یابند.

وی اظهار کرد:طرح آرامش بهاری با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در ۳۰ بقعه متبرکه کاشان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: هر روز بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه کاشان تردد دارند و امکان اسکان اضطراری مسافران در بقعه های متبرکه شهرستان هم وجود دارد.

محمودزاده افزود:بقاع متبرکه محمد هلال بن علی(ع) مشهد اردهال، علی ابن امام محمدباقر(ع)،امام زاده ولی ابن موسی کاظم راوند، امام زاده سلطان امیر احمد(ع) و امام زاده ابراهیم فین پنج بقعه شاخص و مهیای اسکان و استراحت مسافران و زائران در ایام نوروز هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.