خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: ۲۵۸میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان کمیته امداد لرستان هزینه شد.

به گزارش ایرنا، جلال شیخ پور روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان لرستان که با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب حفظ کرامت انسانی مددجویان تحت پوشش است که زمانی تحقق می یابد که ارزش و داشته های اولیه اجتماعی مانند اشتغال ،مسکن ، تحصیل فرزندان در دانشگاه فراهم شود.

وی افزود: همه این اتفاقات جز سرفصل‌های خدمات کمیته امداد است و در نظام حاکمیت اسلامی مسیر را طوری طی می‌کنند که به تعالی برسند.

شیخ پور افزود: با احداث مسکن مددجویان این قشر به ارزشها و کرامات اجتماعی می‌رسند و کره گشایی در مسکن زمینه ساز امید به تحصیل و آینده ارتقا می یابد.

وی بیان کرد: در تفاهم نامه ۱۰ هزار واحدی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی ۹۴۵ واحد سهمیه لرستان است که ۷۱۰ مورد شروع شده و دردست اقدام است از این تعداد ۱۱۸ واحد تکمیل و تحویل داده شده و در تفاهم‌نامه گِلرنگ ۴۰ واحد بوده که ۶ واحد تکمیل و در تفاهم نامه آفرینش ۱۰۰ واحد احداث و ۳۱مورر تکمیل شده‌است.

وی ادامه داد: در تفاهم نامه های دیگر ۳۰۰ واحد بوده که شروع شده و درحال تکمیل است و در حال احداث ۲۲۵ حمام و واحد بهداشتی گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی گفت : در بحث تعمیر مسکن مددجویان ۹۶۵ مورد انجام و فضاهای جانبی نیز بیش از ۵۰۰ مورد انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: در تفاهم نامه ۴۰ هزار واحدی ساخت مسکن در کشور سهم لرستان یکهزارو ۲۰۰ واحد بوده که ۹۱۶ واحد شروع شده و در حال انجام است.