گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان گالیکش در شرق گلستان گفت: یک‌گروه آدم‌ربایی با درایت و اشرافیت پلیس و همکاران ما در پلیس امنیت شهرستان، پنج ساعت پس از اقدام خود، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ فریدون جهانتیغ پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹ روز گذشته (چهارشنبه دوم فروردین ماه) خانواده در این شهرستان خبر مفقودشدن فرزند خود را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند.

وی بیان کرد: خانواده مورد نظر در تماس خود اظهار کردند که فرزندشان ۱۸ ساله بوده و ساعاتی قبل برای کاری از منزل خارج شده اما تاکنون مراجعه نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش همکاران ما در پلیس امنیت عمومی شهرستان و کارگاهان آگاهی کار اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: در بررسی‌های انجام شده از دوربین‌های مداربسته همکاران ما متوجه شدند آدم ربایان که سه نفر بودند با یک دستگاه خودرو سواری پراید فرد مورد نظر را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جهانتیغ افزود: با اشراف اطلاعاتی و ردیابی‌های انجام شده با شگردهای پلیسی مشخص شد آدم‌ربایان به یکی از شهرهای استان همجوار متواری و در مکانی مخفی شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی و اعزام همکاران ما به شهرستان مورد نظر در یک عملیات هدفمند پلیسی آدم‌ربایان در محل مخفیگاه خود، دستگیر و فرد مورد نظر سالم تحویل خانواده خود شد.

فرمانده انتظامی گالیکش یادآور شد: مدت زمان اعلام خانواده فرد ربوده شده تا زمان آزادی و رهاسازی وی، پنج ساعت به طول انجامید و ساعت یک بامداد روز پنجشنبه این عملیات پایان یافت.