گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی مسلح که با تیراندازی هوایی باعث وحشت شهروندان و مسافران نوروزی در شهر گناوه شده بود، دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عوامل انتظامی پاسگاه قلعه حیدر گناوه ، حین انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت برای مسافریان و شهروندان با فردی مواجه شدند که سراسیمه درخواست کمک کرد.

وی افزود: فردی مسلح به سلاح کمری در خیابان ساحلی روستای مال قاید در حال قدرت‌نمایی و شلیک تیر هوایی و ایجاد ناامنی برای شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این ارتباط بلافاصله ماموران انتظامی بصورت پیاده در بین مسافران در ساحل حرکت و فرد مسلح را مورد شناسایی قرار دادند.

سوسنی بیان کرد: فرد مسلح به محض رویت پلیس، اقدام به شلیک چندین تیر جنگی به سمت ماموران می کند اما خوشبختانه تیرهای شلیک شده به ماموران و شهروندان برخوردی نداشت.

وی بیان کرد:با توجه به شلوغی جمعیت امکان استفاده از سلاح با احتمال آسیب به شهروندان و میهمانان نوروزی مقدور نشد و ماموران پلیس بدون بکار گیری سلاح در یک اقدام پلیسی و با جانفشانی، فرد مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: از این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری همراه با چهار فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس برای امنیت و آرامش شهروندان از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذاری نکرده و در این راه حاضر است جان خود را فدای مردم کند.

شهرستان گناوه از نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر در جنوب کشور در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان است.