سنندج- ایرنا- نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و ارائه خدمات و امکانات مناسب به مسافران نوروزی توسط ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مریوان شایسته تقدیر است.

به‌گزارش ایرنا، شیوا قاسمی‌پور روز شنبه در بازدید از پایگاه امدادی و راهنمای مسافران هلال احمر و بازارچه‌های نوروزی مریوان، تکریم و جلب رضایت مسافران را مهمترین اولویت کاری مردم و مسئولان شهرستان دانست و اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های انجام شده از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نحوه خدمات‌رسانی و اسکان مهمانان در شهر مریوان بسیار مطلوب بوده است.

وی افزود: مریوان از معدود شهرهای زیبای گردشگری در غرب کشور به‌شمار می‌رود که علاوه بر داشتن طبیعت بی‌نظیر و مردمانی باصفا و مهمان‌نواز، دارای جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این شهر به‌ واسطه قرار گرفتن در نقطه مرزی کشور، وجود بقاع متبرکه و کاروان‌های راهیان نور، وجود دریاچه زیبای زریبار و قابلیت‌های کم‌نظیر دیگر در عرصه گردشگری و صنایع‌دستی، همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

قاسمی پور ابراز امیدواری کرد با همکاری بیش از پیش مردم و مسئولان و با ایجاد امکانات موجود، ضمن آشنایی مهمانان با جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های بکر و منحصر بفرد این منطقه، لحظات به یاد ماندنی برای مسافران و گردشگران نوروزی به یادگار بماند.

مریوان در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.