تهران- ایرنا- مدیر لالیگا در واکنش به بازگشت لیونل مسی به بارسلونا گفت: او باید دستمزد خود را به‌ شدت پایین بیاورد و بارسلونا نیز بازیکنانی را از فهرست خود خارج کند.

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای پایان قرارداد لیونل مسی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آغاز شده و هواداران بارسلونا امیدوار هستند با روند کنونی مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی، ستاره محبوبشان را یکبار دیگر در نیوکمپ مشاهده کنند.

در حالی که برخی از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال بازگشت برنده هفت توپ طلای جهان به بارسلونا خبر می‌دهند، خاویر تباس مدیر لالیگا اعلام کرد برای این اتفاق باید گام‌هایی را در جهت احترام به قانون (بازی جوانمردانه مالی) بردارند.

او امروز در مصاحبه‌ای اظهار داشت: برای بازگشت مسی به بارسلونا خیلی چیزها باید تغییر کند. اول از همه او باید دستمزد خود را به‌شدت پایین بیاورد و بارسا نیز بازیکنانی را از فهرست خود خارج کند.

منابع خبری نزدیک به بارسلونا تنها راه بازگشت لیونل مسی به بارسلون را کاهش دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی بازیکنان فعلی این تیم می‌دانند؛ موضعی که بزرگترین مشکل بر سر راه بازگشت مسی به نیوکمپ است.