تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: ۷۲ تن اقلام اساسی از ۲۹ اسفند سال گذشته تاکنون در آبادان توزیع شد.

حسن دشتی‌نژاد شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برپایی نمایشگاه کالای اساسی در آبادان افزود: این نمایشگاه با مشارکت ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با هدف تنظیم بازار، تثبیت قیمت‌ها و در دسترس بودن اقلام مورد نیاز در آبادان از ۲۷ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین در محل نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند برپا شد.

وی اظهارکرد: در این نمایشگاه ۷۲ تن کالای اساسی شامل ۲ تن گوشت قرمز، ۱۵ تن مرغ منجمد، ۲۰ تن شکر و۳۵ تن برنج هندی، پاکستانی و تایلندی به قیمت مصوب دولتی توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: در جریان نظارت مستمر بر بازار، تیم‌های گشت مشترک متشکل از فرمانداری ویژه آبادان، جهاد کشاورزی و اداره صمت ب نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهر را بررسی می‌کنند.

توزیع ۲۰ تن میوه شب عید در آبادان

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: توزیع میوه شب عید با هدف تثبیت قیمت ها از تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال گذشته توسط مباشر اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان آغاز و تا تاریخ چهارم فروردین ماه ادامه داشت.

دشتی‌نژاد بیان کرد: ۲۰ تن سیب قرمز و زرد به قیمت ۲۹۵ هزار ریال و پرتقال به قیمت ۱۹۵ هزار ریال در بلوار دهداری آبادان توزیع شد.

بر اساس این گزارش، توزیع میوه شب عید امسال به بخش خصوصی و نظارت بر توزیع قیمت و کیفیت میوه به بخش دولتی واگذار گردید و گروه گشت امنیت غذایی در روزهای توزیع میوه نظارت داشت.