شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلی خبر دادند که به خاطر سرقت طلا، سه نفر را در جنوب این استان به قتل رسانده و همچنین رخدادی دیگر که براثر بی‌احتیاطی راننده‌ای در محورهای مواصلات شمالی فارس سه نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر استان فارس روز شنبه در این باره افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در تیرماه سال ۹۸ و مشابه آن در اواخر اسفندماه گذشته در یکی از محله‌های شهرستان مهر، ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بهادر رزمجویی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری کارکنان پاسگاه گله‌دار تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که متهم در هر دو صحنه پس از سرقت طلاجات، صاحب خانه (یک زن و شوهر و زنی کهنسال) را به قتل رسانده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جمعی از شهروندان با نصب بنر در سطح شهر، از عملکرد پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل تقدیر و تشکر کردند.

مهر از شهرستانهای جنوب استان فارس و در ۳۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

سه کشته و یک مجروح حاصل بی احتیاطی در جاده‌های فارس

رییس پلیس راه شمالی استان فارس در این باره گفت: بر اثر برخورد سواری پژو پارس با سواری ۴۰۵ در محور مواصلاتی ممسنی، سه نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف در محور مواصلاتی "ممسنی"، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو پارس با سه سرنشین به شدت با یک پژو ۴۰۵ برخورد کرده‌ است.

رییس پلیس راه شمالی استان تصریح کرد: در این حادثه هر ۲ راننده و یکی از سرنشینان پژو پارس در دم فوت و سرنشین دیگری نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده پژو ۴۰۵ اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد که از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

ممسنی در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.