به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «محسن منصوری» معاون اجرایی رئیسجمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه ۶ فروردین در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی به خواستهها، دغدغهها و مشکلات مردم از سراسر ایران پاسخ گفت.
در این نشست معاون اجرایی رئیسجمهور پاسخگوی بیش از ۱۰ تماس مردمی از نقاط مختلف کشور بود.
پیگیری مصوبات سفرهای استانی، مشکلات جادهای در کشور، آلودگی هوا و موضوع سوخت مازوت، مشکلات و دغدغههای کارکنان نهاد ریاستجمهوری و معضلات تعاونیهای مسکن از مهمترین محورهای تماسهای مردمی بود که منصوری وعده پیگیری آنها را داد.
به گزارش ایرنا، در راستای رویکرد مردمی دولت آیتالله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بیواسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیسجمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم باشند. رئیسجمهور هم در همین راستا، ۳۰ بهمن ماه سال گذشته در مرکز ارتباطات مردمی حاضر و شخصا پاسخگویی تعدادی از تماسهای مردم شد. این روال از سال گذشته آغاز شده و مرکز ارتباطات مردمی رئیس جمهور تاکنون میزبان نشست پاسخگویی وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش، اقتصاد، علوم، فرهنگ، صمت، نفت و معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و فناوری، حقوقی رئیسجمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی بوده است.
گزارش این نشست متعاقبا منتشر خواهد شد.