وحید طالب پور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از مهمترین برنامههای کاری ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی با توجه به حضور این جمعیت مسافر که با جدیت درحال اجراست نظارت بر کیفیت محصولات عرضه شده، رعایت شاخص های مورد تأیید وزارت بهداشت، قیمت و مشتری مداری واحدهای صنفی مشغول به فعالیت در محدوده منطقه آزاد است که در این ایام مداوم رصد شده و می شود.
وی با تاکید بر لزوم اجرای بازدیدهای میدانی مستمر از فرآیند و کیفیت خدمات رسانی و کالاهای در حال عرضه در ایام نوروز ۱۴۰۲ تصریح کرد: بازدید از مجتمعهای تجاری، اداری، غرفههای نمایشگاهی صنایع دستی و سوغات، فروشگاههای عرضه مواد غذایی، شوینده ها و لوازم بهداشتی، پوشاک و سایر موارد در فاز تجارت منطقه نیز انجام می شود.
طالب پور بیان کرد: در حوزه مدیریت غذا و دارو مواردی همچون تاریخ مصرف کالا، مجاز و غیر مجاز بودن، رعایت استانداردهای بهداشتی در خصوص شرایط نگهداری و انبارهای کالا و سایر مولفه های مرتبط با سلامت مصرف کنندگان نیز مورد بررسی گروه های بازرسی این سازمان و تشکل های بخش خصوصی قرار میگیرد.
وی افزود: نظارت بر رستوران ها، اغذیه فروشی ها، هتل ها، بوم گردی ها و اماکن اقامتی محدوده منطقه نیز در کارگروههای بازرسی ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی هم انجام می شود تا علاوه بر رعایت شاخص های بهداشتی و قیمت مواد غذایی ارائه شده، نسبت به حفظ شئون و عمل به ضوابط فعالیت در ماه مبارک رمضان نیز تذکرات و نظارت های میدانی لازم اعمال شود.
به گفته وی، گردشگران منطقه آزاد انزلی می توانند جهت طرح شکایت، ارائه پیشنهاد، همکاری در نظارت مردمی و پیگیری موضوعات انتقادی مورد نظر در حوزه های خدمات رسانی این سازمان، اصناف و فعالین اقتصادی مشغول به فعالیت در منطقه به دفتر ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر واقع در ضلع جنوبی مجتمع تجاری-اداری کاسپین مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های ستاد سفر به شماره ۰۱۳۴۴۴۵۰۲۱۹، مدیریت بازرگانی سازمان به شماره ۰۱۳۴۴۴۵۳۰۳۰ و جامعه بازار و بازاریان منطقه ۰۱۳۴۴۴۵۱۸۳۰ تماس بگیرند.