بندرعباس - ایرنا - دستیار استاندار هرمزگان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: اجرای طرح همیاران جهادی پلیس راه در سطح استان با هدف تحقق اهداف دولت مبنی بر کاهش تصادف‌ها و سانحه‌ی جاده‌ای و کمک به تسهیل ترددها در محورهای پرترافیک آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سعید علی بخشی روز پنجشنبه با اشاره به دور جدید سفرهای نوروزی افزود: در این طرح که اجرای آن از امروز دهم فرودین‌ماه آغاز شده و تا سیزدهم فروردین نیز ادامه دارد، از ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی استفاده شده است.

وی تاکید کرد: نیروهای داوطلب و جهادی با هدف کمک به پلیس راهور در روزهای یاد شده در نقاط مختلف به‌ویژه محورهای پر رفت و آمد مستقر شده و با راهنمایی مسافران و یادآوری قوانین و دیگر مسائل در راستای کاهش سانحه جاده‌ای نقش‌آفرینی خواهند کرد.

دستیار استاندار هرمزگان در امر مردمی سازی دولت تصریح‌ کرد: این حضور با هدف افزایش نظارت‌های جاده‌ای و هشدار برای رانندگان متخلف صورت گرفته است؛ زیرا بیشتر تصادف‌های جاده‌ای به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز اتفاق می‌افتد.

بخشی خاطرنشان‌ کرد: حضور گروه‌های مردمی در کنار پلیس، موجب آرامش خاطر و قوت قلب خانواده‌ها و مسافران نوروزی می‌شود و رعایت قوانین و مقررات را به آن‌ها یادآوری می‌کند.

وی در پایان یادآورشد: استاندار هرمزگان تاکید ویژه‌ای بر حفظ ایمنی راه‌ها و ترددها دارند به همین منظور اولویت پلیس و همیاران جهادی پلیس حفظ جان مردم و کاهش تصادف‌ها است.