تربت‌حیدریه - ایرنا - "مهدی مروج‌ تربتی" نیکوکار و عضو بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه به ۲۲ نفر از دختران هندبالیست این خطه که در مسابقات لیگ دسته دوی کشور، مقام نخست تیمی را کسب کرده و امتیاز ورود به مرحله لیگ دست یک کشور را بدست آوردند، پاداش ورزشی اهدا کرد.

مسوول روابط عمومی بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام انسان دوستانه در ادامه حمایتهای ورزشی وی و با هدف نخبه پروری در آیین تجلیل از برترینهای فوتبال و فوتسال تربت حیدریه صورت گرفت.
آرزو علومی‌ بایگی افزود: بر این اساس به هر یک از هندبالیست‌ها کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع به مبلغ ۱۱ میلیون تومان اهدا شد.
وی اظهار کرد: مروج‌ تربتی در روزهای پایانی سال به مناسبت ۱۴ اسفندماه، روز احسان و نیکوکاری نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال به موسسات خیریه و افراد نیازمند همشهری و هم‌استانی‌ خود کمک کرد.

بر اساس آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که شهریور پارسال اعلام شد، بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه در بین دانشگاه‌های سطح سه، رتبه نخست و در بین مجموع دانشگاه‌های سطوح یک و ۲ و سه، رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.