کرج – ایرنا - دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز گفت: دشمنان در برنامه جدید خود برای اغتشاش و آشوب در کشور بر روی افراد متدین سرمایه گذاری کرده و درصدد هستند تا متدین ها علیه انقلاب اسلامی ایران به پا خیزند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین امیدیان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به پیش رو بودن ۱۲ فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی به بیان دلایل دشمنی ها دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران پرداخت و افزود: دشمنان ۴۴ سال است که با انواع تحریم ها و دشمنی ها به هر شکل ممکن علیه انقلاب اسلامی ایران اقدام کرده اند.

وی اظهار کرد: در حالیکه حدود ۲۰۰ کشور در دنیا با ادیان و عقاید مختلف وجود دارد اما به گفته روسای جمهوری آمریکا اتفاقاتی که در ایران رخ داده سابقه نداشته است.

امیدیان با طرح این سووال که این همه دشمنی علیه ایران برای چیست؟، گفت: یکی از دلایل دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران قطع منافع آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی است زیرا ایران دارای موقعیت ژئوپولتیک خوبی از نظر منابع است ؛ پیش از انقلاب اسلامی انواع سرمایه ها را از کشور ما می بردند که اکنون قطع شده است به طوریکه در سال ۱۳۶۵ بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی از منابع مردم ایران پول و حق توحش می گرفتند در حالیکه هیچ آورده نظامی برای ما نداشتند.

امیدیان با اشاره به اینکه ساختار جمهوری اسلامی عجیب است، افزود: میزان اثرگذاری مردم در حاکمیت به شکل مستقیم و غیرمستقیم به حدی که در کشور ما هست در هیچ کشوری وجود ندارد و به اسم مردمسالاری هیچ کشوری به اندازه ایران در حاکمیت و پارلمان شهری و قوانین مردم حضور ندارد.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که خود را الگوی کشورها می داند رای مردم چیز دیگری بود ولی اتفاقی که افتاد چیزی دیگر بود.

وی اضافه کرد: نزدیک ۳۰۰ سال دشمنان دین کار کردند تا هیچ کشور دینی تشکیل نشود و انواع نظریه ها از جمله اینکه دین مخرب جامعه است را آوردند ولی ایران مهر باطل بر این نظریه ها زد و امروز منطقه برای اسلام است و کشورهای منطقه مقام معظم رهبری را پدر مبارزه با استکبار جهانی می دانند.

ایران به الگویی برای کشورها تبدیل شده است/دعوا بر سر امام زمان (عج) است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز خیلی از کشورهای دنیا ساختار انقلاب اسلامی را می پسندند و اگر نمی گذارند ایران به راحتی کار کند برای این است که این ساختار درخشنده تر می شود.

وی یکی دیگر از دلایل دشمنی ها را دعوا بر سر امام زمان (عج) دانست و افزود: درگیری های آخرالزمانی وجود دارد و دعواها فراتر از منافع رفته و می گویند ایران دنیا را آماده امام زمان (عج) می کند

؛ به طوریکه جان کری می گوید اگر من به جای بوش بودم به عراق و افغانستان حمله نمی کردم و به ایران حمله می کردم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای غیرقابل انکار ایران در ۴۴ سال را هیچکس نمی تواند انکار کند، گفت: بر اساس آمار جهانی ایران در خیلی از حوزه های علمی و فناوری عمری کمتر از خیلی از کشورها دارد ولی اکنون از آن ها پیشی گرفته است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز افزود: ۴۶ درصد مردم ایران که در سال ۵۶ زیر خط فقر بودند که امروز به ۱۶ درصد رسیده ولی آمریکای ۲۵۰ ساله ۴۰ درصد مردمش زیر خط فقر هستند که این دستاوردهای جمهوری اسلامی دشمن را عصبانی کرده است.

شناخت روش دشمنی ها برای جلوگیری از ضربه خوردن

امیدیان گفت : روش دشمنی ها را باید بشناسیم تا ضربه نخوریم و از طرفی قدرت خود را نیز بشناسیم که نخستین روش دشمنی آنها راه اندازی جنگ سخت هشت ساله با نهال تازه روییده انقلاب اسلامی اران بود و جنگی را به مدت دوب رابر جنگ جهانی علیه ما به راه انداختند و در این جنگ ۵۰ کشور صدام را حمایت کردند.

وی اضافه کرد: امروز نیز با یک جنگ ترکیبی بسیار وحشتناک با پایه و محوریت جنگ شناختی که تغییر باورهای مردم و تغییر محاسبات مسوولان است، روبرو هستیم.

وی گفت: تمام این اغتشاشاتی که پشت سر گذاشتیم که امسال هم در اردیبهشت و خرداد برنامه دارند بر روی شناخت مردم سرمایه گذاری می کنند و می خواهند شناخت مردم از دین و انقلاب و آرمان ها را عوض کنند که دست به کارهای زیادی زده اند.

امیدیان افزود: شبکه های مختلف و انواع پیام رسان ها را برای اینکار ایجاد کرده اند واندکی موفق شده اند و عده ای هنوز فکر می کنند نیازمند استکبار هستیم.

وی تصریح کرد: انواع جنگ ها وجود دارد ضمن اینکه تولید شبهات دارند از جمله اینکه در روز ۱۲ فروردین می گویند چرا رفراندوم دوباره انجام نمی شود که باید گفت کدام کشور قانون اساسی و اصل و نوع حکومت را به رفراندوم گذاشته ،کاری که جمهوری اسلامی کرده و کدام کشور رفراندوم خیابانی مثل روز قدس و ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان دارد.

وی گفت: هیچ کدام از کشورها این ریسک را نمی کنند که در سالروز نهضت و انقلابشان مردم را به خیابان ها بیاورند و این در حالی است که حکومت اسلامی شروعش غیرت مردم را می خواهد ولی بعد از آن حکومت الله است و حکومتی که برای خداست مگر به کسی می توان آن را داد.

جهادگران تبیین هیچ شبهه ای را بدون پاسخ نگذاشته اند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز بیان کرد: امروز به لطف فعالان جهاد تبیین گر هیچ شبهه بدون پاسخی در انقلاب اسلامی نداریم و جهادگران تبیین تمام شهبات را پاسخ داده اند.

وی گفت: دشمنی ها ادامه دارد و این آغاز درگیری حق و باطل نیست و پایانش هم نیست که از شروع حیات پدر ما حضرت آدم شروع و تا پس از امام زمان (عج) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه های مختلف سرآمد هستیم که نصرت الهی است، افزود: اگر تحریم ها اثرنگذاشته نصرت الهی است و تا در مسیر حق هستیم دشمنی شیطان ها همراه با نصرت الهی با ما هست.

حکم جهاد تبیین همچون حکم جهاد در دفاع مقدس است

امیدیان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری امروز دشمن بر روی متدین ها می باشد، تاکید کرد: جیسون رضاییان روزنامه نگار آمریکایی گفته «زمانی حریف انقلاب اسلامی می شویم که جریان متدین را علیه انقلاب برپا کنیم» و امروز با بزرگ کردن اشکالاتی که در طی سالیان به وجود آمده و در دولت طبیعی است توقع داریم در یکی دو سال مشکلات حل شود و با سانسور کردن تلاش های دولت می خواهند در حوزه ناکارآمدی دولت و تلاش هایی در عرصه های ناامیدسازی معنوی مثل بی حجابی عده ای اندک جامعه متدین را علیه انقلاب کنند.

وی گفت: دشمن امروز سرمایه خود را گذاشته تا کسانی که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می کنند در برابر انقلاب قرار بگیر ند ودرصدد هستند تا در اردیبهشت و خردادماه شهرهای ما را شلوغ کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدت ۲ سال تکلیف جهاد تبیین را بر دوش ما گذاشته اند که دشمن شناسی را بدانیم و به اطرافیان نیز یاد دهیم که باید اول خودمان روشن شویم در موضوع آرمان های انقلاب اسلامی و در سطح خانواده بعد شهر و محلات را روشن کنیم.

امیدیان تاکید کرد: جهاد تبیین شبیه دفاع مقدس بلکه حساس تر از آن است که رهبر حکم جهاد داده اند و اگر مومن و متدین و انقلابی هستیم حکم ولی فقیه حکم جهاد باشد و اگر وارد عرصه جهاد تبیین نشویم دشمن طمع کرده علیه ما از خود ما استفاده می کند.