به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار یحیی الهی اظهار کرد: از ٢٧ اسفند ماه ١۴٠١ تا کنون ۴٢ هزار و ٧۵٣ تماس مردمی با سامانه ١١٠ برقرار و بیش از ١۵ هزار مورد، نیاز عملیاتی داشته که توسط یگانهای اجرایی و پلیسهای تخصصی اجرایی شده است.
وی افزود: همچنین ٢۶ هزار ٨۵۶ مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس لرستان، با افزایش ٢٠ درصدی همراه بوده که نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد است.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سامانه تلفنی ١١٠ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقای امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است که شهروندان باید با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.
سردار الهی عنوان داشت: ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفهای و نظاممند از دستاوردهای این سامانه میباشد.
وی ضمن تشکر از شهروندان قانونمدار با پلیس خدمتگزار، از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمتها، نزاع و درگیریهای دسته جمعی، شرارت، تصادفات، قاچاق کالا، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل، اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.