تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اجرای طرح مقابله با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان در سطح شهر همدان و پلمب ۲ باغ رستوران خبر داد.

سرهنگ "هادی نجفی صالح" روز سه شنبه در تشریح جزئیات این طرح به خبرنگاران گفت: روز گذشته و در راستای مقابله با هنجار شکنان ماه مبارک رمضان با هدف حفظ شان این ماه طرحی در مسیرهای جاده "حیدره" و "گنجنامه" اجرا شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ "مدرس" با اجرای این طرح ۲ واحد باغ رستوران را به علت رعایت نکردن دستورالعمل ها پلمب و ۸۰ عدد قلیان را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: همچنین یک دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز به جرم ایجاد مزاحمت توقیف شد.

سرهنگ نجفی اضافه کرد: سه معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به ۳۰ نفر تذکر زبانی در خصوص رعایت و حفظ احترام ماه مبارک رمضان داده شد.

️کشف هفت خودروی سرقتی در همدان

️فرمانده انتظامی شهرستان همدان همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان، دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز در راستای اجرای این طرح در دستور کار قرار دادند.

️سرهنگ‌نجفی افزود: با اجرای این طرح ۱۱ سارق دستگیر و ۱۹ فقره سرقت شامل هفت دستگاه خودرو، یک فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، هشت فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سایر سرقت ها کشف شد.