مشهد-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: فردی که در مقابل یک مرکز درمانی این شهرستان اقدام به شرارت و درگیری کرده بود با تیراندازی هوایی متوقف و دستگیر شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده، در پی اعلام درگیری فردی با عوامل انتظامات یکی از مراکز درمانی در شهر نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه پلیسی حاکی از آن بود که این فرد اقدام به تخریب شیشه های ورودی مرکز درمانی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: پلیس این فرد را که در برابر ماموران انتظامی مقاومت نشان داده بود و با خودرو سواری قصد فرار داشت با تیراندازی هوایی متوقف و دستگیر کرد.

حسینعلی زاده همچنین در خصوص قتل یک وکیل در این شهرستان اظهار کرد: غروب روز گذشته در ‌پی اعلام مصدومیت شدید یک وکیل در دفتر کارش و مرگ او پس از انتقال به بیمارستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ به همراه کاراگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی ۴۳ ساله به علت نامعلومی از ناحیه سر و صورت به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شده اما با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: با تایید قتل از سوی پزشکی قانونی تحقیقات تخصصی و فنی با دستور مرجع قضایی آغاز شد و با توجه به کشف سرنخ هایی تحقیقات و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان به قتل ادامه دارد.