خمین - ایرنا - نخستین مرکز مشاوره خانواده مهر خمین امروز (پنجشنبه) با حضور فرمانده سپاه ناحیه خمین و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین در حاشیه راه اندازی این مرکز در گفت و گو با ایرنا، گفت: مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور در راستای بهبود و ارتقای زندگی و دوری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها راه اندازی شده است.

سرهنگ پاسدار « سید علی اکبر حسینی» با اشاره به اینکه مشاوره خانواده و رفع مشکلات آن از جمله راهبردهای این مرکز است، ادامه داد: مقابله با طلاق ،مشاوره برای ازدواج موفق و استحکام خانواده، مشاوره بعد از ازدواج از دیگر خدماتی است که در این مراکز ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراکز به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک خواهند کرد، گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارتی از دیگر اقدامات مراکز مشاوره خانواده مهر خواهد بود که در آن از مشاوران توانمند و متخصص بهره‌گیری خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه خمین اظهار کرد: بسیج پشتیبانی کننده و حامی این مراکز خواهد بود تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم محروم جامعه ارائه کنیم.

سرهنگ حسینی افزود: سه میلیارد ریال برای راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر خمین هزینه شده است.

وی یادآور شد: حمایت از اشتغال زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست خمین و ارائه خدمات اجتماعی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق کم برخوردار شهرستان در دستور کار بسیج زادگاه امام راحل است.