گرگان- ایرنا - سرمربی صربستانی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان قوی‌ترین و بهترین تیم ایران بوده و بازی در مقابل این تیم دشوار و سخت است.

سرجان ایوانوویچ پنجشنبه شب در پایان دیدار اول مرحله یک چهارم نهایی مقابل شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک پیروزی میزبان در این بازی، اظهارکرد: تیم شهرداری گرگان قوی‌ترین و بهترین تیم حال حاضر ایران است و بطور قطع بازی در مقابل چنین تیمی دشوار خواهد بود.

وی افزود: با این شکست باید برای دیدار دوم تلاش بیشتری کنیم و این موضوع را از فردا با آنالیز دقیق این بازی و کار کردن بر روی نقاط ضعف تیم خود و حریف آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان این که در خصوص داوری نظری ندارد، تصریح کرد: علت باخت تیم آویژه صنعت پارسا بدون شک تنها مسائل داوری نبود.

ایوانوویچ افزود: هرچند در بازی بعد هواداران پرشور گرگانی در سالن خواهند بود و این می‌تواند دشواری این دیدار را چندین برابر کند، اما تلاش می‌کنیم با ریکاوری مناسب و برنامه درست، دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان نیز در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و هرچند بازی را بردیم ولی بازیکنان تیم گرگان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

مهران حاتمی افزود: آویژه صنعت پارسا باشگاه کاملی است و ما به هیچ عنوان آنرا دست‌کم نخواهیم گرفت و پیروزی این دیدار همین جا برای ما تمام شد و با آنالیز جهت برنامه‌ریزی بهتر به استقبال دیدار دوم می‌رویم تا در مقابل تماشاگران سربلند باشیم.

وی با اشاره به غیاب تماشاگران در دیدار امروز گفت: براساس دستورالعمل فدراسیون بدلیل رای کمیته انظباطی به جهت ورود تماشاگران به میدان در بازی قبل، امروز تماشاگران را همراه خود نداشتیم که تاثیر آن را شاهد بودیم.

حاتمی درخصوص ضعف تیم در کوارتر ابتدایی عنوان کرد: سرد بودن بازیکنان و از طرفی نبود تماشاگران که باعث سردی بیشتر فضای بازی شده بود دلیل اختلاف امتیاز بین تیم شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا بود که رفته رفته با روشن شدن موتور تیم ضمن جبران امتیازات عقب افتاده فاتح میدان هم شدند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا شامگاه پنجشنبه و در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ‌ برتر در گرگان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۹۱ بر ۸۱ به سود میزبان خاتمه یافت.