کرمان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به تجربیات خود از دوران مربی گری گفت: این بازی سخت تر از بازی با تیم های مدعی قهرمانی همچون پرسپولیس بود و پیش بینی ها درست درآمد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی مس رفسنجان و تیم نفت مسجدسلیمان، افزود: بازی در مقابل تیم هایی که آخرین شانس های خود را برای بقا دارند، بسیار سخت است

وی با اشاره به بازی هفته پیش سپاهان با نفت آبادان در اصفهان عنوان کرد: این تیم‌ها با تمام وجود و از تمامی ابزارها برای کسب امتیاز استفاده می کنند.

ربیعی بیان کرد: شاید اگر زودتر به گل می رسیدیم می توانستیم به گل های بیشتری برسیم و امیدوارم در پنج هفته باقیمانده بتوانیم کیفیت خوبی را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این خوب است که تیم‌ مس رفسنجان پنج بازی از ۶ مسابقه گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و هفته گذشته در مقابل پرسپولیس با ۱۰ نفر بازی کرد و می دانیم که در ادامه کار نیز بازی‌های سختی را پیش رو داریم و باید تمرکز داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ما چهار پنالتی در طول فصل از دست دادیم که شامل دو پنالتی جلوی تیم هوادار، یک پنالتی جلوی ذوب آهن و یکی هم امروز جلوی نفت مسجد سلیمان بود.

وی افزود: به هرحال گادوین منشا، شیمبا و جفرسان باهیا از بهترین پنالتی زن های تیم مس رفسنجان هستند، اما در برخی جاها با بد شانسی مواجه شده ایم و جفرسان در اکثر بازی ها بیشتر پنالتی ها را به گل تبدیل کرده است اما امروز پس از اعلام پنالتی، پنج دقیقه وقفه افتاد که روی تمرکز بازیکن ما تاثیر گذاشت.

ربیعی بیان کرد: به خودم اجازه نمی دهم که در رابطه با تیم‌ مقابل اظهار نظر کنم اما در مجموع ۱۴ دقیقه در ۲ نیمه این بازی، وقت تلف شده داشتیم و این یعنی که وقت های زیادی در طول بازی تلف شد.

وی ادامه داد: این نوع بازی ها سخت است، چون در یک جاهایی از شکل مهندسی در می آید و بازی را سخت تر می کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یادآور شد: گادوین منشا در نیم فصل دوم شرایط بهتری نسبت به نیم فصل نخست لیگ برتر پیدا کرده اما ما در بین بازیکنان جلوی زمین رقابت داریم زیرا بازیکنان خوبی در این پست حضور دارند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی هفته ۲۵ رقابت های لیگ برتر کشور با یک گل بر نفت مسجدسلیمان غلبه کرد.