اهواز- ایرنا- مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید باید به دور از رفتارهای نمایشی و در راستای تحقق منویات رهبری باشد.

به گزارش جمعه ایرنا کریم کریمی تبار در نشست هم اندیشی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان که با حضور فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خوزستان در محل دفتر این تشکل برگزار شد اظهارکرد: ماه رمضان همواره باعث نزدیک قلوب و زدودن غبار مادیات از دلها می شود.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی مناسب برای همفکری و هم اندیشی مومنان است که قطعا در جامعه آثار و نتایج مطلوبی در خدمت رسانی بهتر بجا خواهد گذاشت.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در بخش دیگری از این نشست به ضرورت رفع کاستی ها و مشکلات مدیریتی تاکید کرد و گفت: مدیریت انقلابی همواره باید در راس تصمیم گیری ها قرار گیرد تا از این طریق بخشی از چالش ها رفع شوند.

کریمی تبار دولت سیزدهم دولتی انقلابی و برخاسته از اراده مردم مومن ایران اسلامی است که حمایت از آن به منظور تحقق منویات رهبری ضروری است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت ارشد در استان خوزستان نیز برای انجام خدمت صادقانه به مردم باید بکارگیری از نیروهای کارآمد جوان و انقلابی را در دستور کار قرار دهد.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به مقوله حجاب گفت: حجاب واجب شرعی است و هیچ کوتاهی، مسامحه و عقب نشینی صورت نگرفته و مسوولان همواره باید پشتیبان آمران امر به معروف و نهی از منکر باشند.

کریمی تبار در ادامه جبهه پایداری را یک جمع مومنانه و انقلابی عنوان کرد و افزود: این جبهه با پرهیز از آفات حزب گرایی و قومیت گرایی به دنبال هدایت و رشد افکار عمومی به سمت آرمان های اصیل و خدشه ناپذیر انقلاب است.

وی افزود: ولایت مداری، عقلانیت، معنویت و عدالت طلبی محور حرکت جبهه پایداری انقلاب در همه عرصه ها است و بی هیچ وابستگی به احزاب و جریانات سیاسی، یک حرکت فکری و انقلابی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی محسوب می شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعت نفت: تشکیلات مومنانه را باید تقویت کرد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه صنعت نفت در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اهمیت تجمعات مومنان در جامعه گفت: انسانهای مومن و انقلابی تا می‌توانند به دور از اختلافات و سلایق حول محور ولایت باید گرد هم جمع شده و همواره به جهاد تبیین عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی جولایی مفرد افزود: در جامعه امروز هر اندازه می‌توانیم باید تشکیلات مومنانه را تقویت کنیم و در نگاه رسولان تشکیلات و تفکر تشکیلاتی بسیار مهم است و برای غلبه به طاغوت نیاز به تشکیلات داریم.

حجت الاسلام جولایی به اهمیت کار تشکیلاتی در انقلاب و نظر امام خامنه‌ای اشاره و بیان داشت: تکثر و اختلاف زمینه شکست است بنابراین باید همواره هوشیار و در مسیر ولایت گام برداریم تا اهداف دشمن به سرانجام نرسد.

وی افزود: همان طور که حزب‌الله داریم ، حزب شیطان هم داریم که منیت و خودخواهی از ویژگی برجسته حزب شیطان است و هر کجا گفتیم «من» زمینه اجرای برنامه های دشمن فراهم می شود.

این استاد اخلاق بیان داشت: هر اندازه از خدا دور شویم شیطان بیشتر به ما نزدیک می شود و مرحله نهایی قرین شدن با شیطان است.

وی تاکید کرد: اوج کار تشکیلاتی رسیدن به مرتبه عبد و بندگی است و اگر به این نکته رسیدیم که همه چیز ازآن خداست ، آغاز روشنایی و پیروزی است.