تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پیکان توانست با برتری مقابل هوادار دربی کوچک تهران را فتح کند.

به گزارش ایرنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم های فوتبال پیکان تهران و هوادار از ساعت ۱۹:۳۰ امروز جمعه با قضاوت حسین زمانی به مصاف هم رفتند که در پایان خودرو سازان موفق شدند با نتیجه‌یک بر صفر به برتری برسند تا فاتح دربی دوم پایتخت لقب بگیرند.

هر دو تیم دنبال بهبود جایگاهشان در جدول بودند و از طرفی مصاف دو تیم تهرانی در نوع خود جالب توجه بود. با این حال این شاگردان محتبی حسینی بودند که توانستند با یک گل در این مسابقه به برتری برسند.

در دقیقه ۴۵ ابراهیم صالحی با یک بغل پای دقیق و زیبا پیکان را پیش انداخت. در طول بازی اما رشید مظاهری با واکنش‌هایش چندین بار مانع گلزنی هواداری‌ها شد.

در نهایت هم این پیکانی‌ها بودند که توانستند در این مسابقه به برتری برسند.

با سه امتیاز این دیدار پیکان با ۲۶ امتیاز به رتبه یازدهم جدول رسید. هوادار هم با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد.

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، عزت پورقاز(۴۶- فریبرز گرامی)، مهدی عبدی، صائب محبی(۴۶- محسن سفید چغایی)، مرتضی منصوری، سپهر روزی طلب(۶۷- سعید سحرخیزان)، نیما انتظاری، حسین صادقی، داریوش شجاعیان، محمد چهار محالی(۵۹-بابک مرادی) و حسین ابراهیمی
سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب پیکان:

رشید مظاهری ، محمد کاظمی، امیر شبانی، میلاد بدرقه، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، منصور باقری، رضا ثابت‌ایمانی، مهدی لطفی(۴۶- محمد جواد آزاده)، ابراهیم صالحی(۷۳- مهدی لیموچی)، شرزود تمیروف