تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان خیلی تیم مظلومی است و نمی‌توانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هوادار که با برتری یک بر صفر پیکان همراه بود، اظهار داشت: بازی خیلی دشواری بود چرا که هر دو تیم دنبال کسب تمام امتیازات این دیدار بودند. ماهم توانستیم با یک استراتژی و برنامه خوب و ندادن موقعیت به تیم خوب حریف، شرایط این را کنترل کنیم.

وی افزود: می‌توانستیم حتی در دقایقی که هوادار چهره هجومی گرفته بود در ضد حملات نتیجه را بهتر کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: همین که توانستیم پس از هفته‌ها یک برد خیلی حیاتی به دست آوریم، راضی هستیم‌.

وی درموردهایش برای فصل آینده گفت: هنوز پنج مسابقه مهم پیش رو داریم. امتیازها در میانه و حتی پایین جدول خیلی به هم نزدیک است. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با نفت آبادان است.

حسینی اضافه کرد: هیچ برنامه‌ای برای آینده نداریم چرا که لیگ بسیار دشوار است و تیم ما هم که هوادار ندارد تیم مظلومی است.

وی تاکید کرد: باید بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پیکان دررابطه با اینکه پیش از این ورزشگاه پاس قوامین برای تیمش خوش یمن نبود اما امروز این طلسم نبردن در این ورزشگاه شکسته شد، خاطرنشان کرد: به این مسئله اعتقادی ندارم اما باید واقعیت را بگویم. کیفیت زمین امروز به نسبت یک تا دو سالی که در این استادیوم بازی کردیم، خیلی بهتر بود. کاملا مشخص بود که مسئولان ورزشگاه روی این زمین کار کردند.

وی گفت: شاید از انتقادات ما نیز در مقطعی دلخور شده باشند اما کیفیت زمین نسبت به سال گذشته و حتی یکی‌دو ماه گذشته فرق کرده و پرتر و نرم‌تر شده بود. در کیفیت بازی هم این اتفاق اثرگذار بود.

وی در رابطه با عملکرد خوب شرزود تمیروف که قبل از بازی روزه‌اش را باز کرد، گفت: این از تاثیرات ماه مبارک رمضان است. تمیروف روز بازی هم روزه می‌گیرد و خیلی آدم معتقدی است. جلسات متعددی با این جوان داشتم و آنالیزهای زیادی به او نشان دادیم. با او خیلی صحبت کردیم. بسیار بازیکن باکیفیتی است و فقط باید مقداری حرف‌گوش‌کن تر باشد زیرا استعداد خیلی خوبی دارد. با وجود چیزهایی که درمورد تمیروف عنوان می‌کنند خیلی قبولش دارم.