اصفهان – ایرنا - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا را از مهمترین ارکان تحقق شعار سال و زمینه‌سازی برای رشد تولید در کشور عنوان کرد.

رهبر معظم انقلاب در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲، سال جدید را سال «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند.

به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار احمدرضا رادان، روز شنبه در جلسه کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در این‌ زمینه تقویت پلیس امنیت اقتصادی فراجا در دستور کار قرار گرفته است تا با توان و ظرفیت بیشتر، ماموریت مقابله با قاچاقچیان کالا را دنبال کند.

وی با ابراز اطمینان از نقش موثر عملیات پلیس در حوزه رشد تولید در کشور گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان باید بدانند که زیر چتر حمایتی فراجا قرار دارند و پلیس هم با تمام وجود از آنان حمایت و پشتیبانی می‌کند

سردار رادان با بیان‌اینکه سال ۱۴۰۱ سال پُرفراز و نشیبی برای نیروهای فراجا بود و آنان سال ۱۴۰۲ را هم با ماموریت‌های سنگین آغاز کردند، گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان در انجام ماموریت‌های خود موفق بوده و در طرح نوروزی هم توانسته است شرایط خوبی را در حوزه نظم و امنیت رقم بزند.

وی، احساس امنیت را مهمتر از خود امنیت دانست و افزود: باید در تمام بخش‌های انتظامی و حتی امور ترافیکی به گونه‌ای رفتار شود که حس امنیت و آرامش با تمام وجود به مردم انتقال پیدا کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز در زمینه کنترل و زمینگیر کردن اراذل و اوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا بدست آمده است و مردم هم تا حد زیادی از این بخش رضایت دارند، تاکید کرد: همین روند بایستی در حوزه مبارزه با سارقان و خُرده‌فروشان مواد مخدر هم با قوت و شدت بیشتر دنبال شود.

وی به اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: همانطور که مبارزه با سرقت از اولویت‌های سال گذشته بود، امسال هم این موضوع در اولویت قرار دارد و باید با تمام قوت، دستگیری سارقان دنبال شود.

سردار رادان یادآور شد: علاوه بر این، برخورد با خُرده‌فروشان و معتادان مُتجاهر هم از اولویت‌های دیگر فراجا در سال جاریست.