تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: یک باند سرقت خودرو و یک دستگاه پراید سرقتی در این شهرستان با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ ملایر کشف شد و در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی به صورت رها شده در یکی از روستاهای همجوار شهر، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی و پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی، سرانجام سه نفر از متهمان را شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: ۲ نفر از متهمان دستگیر شده سارقان خودرو و یک نفر خریدار اموال مسروقه بودند که پس از تشکیل پرونده هر سه متهم به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پراید سرقتی نیز کشف و در ادامه تحویل مالباخته شد.

وی همچنین از دستگیری سه سارق، یک خریدار اموال مسروقه، یک نفر در خصوص سلاح کمری غیرمجاز و کشف مقادیری اموال مسروقه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر اجرا شد.

سرهنگ ساکی افزود: ماموران در اجرای این طرح، یک باند سرقت دینام و پمپ کولرهای آبی را شناسایی و در این ارتباط ۲ سارق و یک خریدار اموال مسروقه را دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه دستگاه دینام و تعدادی پمپ کشف شد.

وی یادآور شد: در این طرح، یک سارق داخل خودرو دستگیر و ۱۰ دستگاه ضبط خودرو، چهار حلقه لاستیک و پنج دستگاه باند ضبط خودرو از مخفیگاه متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: ماموران در اجرای این طرح در پاکسازی یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز، یک قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز را در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: هر پنج متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.