خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۷۸کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان با خراسان جنوبی کشف شد و در این راستا سه نفر دستگیر شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار "یحیی الهی" اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط سه سوداگر مرگ مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی، افراد مورد نظر شناسایی شدند و مشخص شد با ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور می باشند بنابراین با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس خراسان جنوبی برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

سردار الهی بیان کرد: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و خراسان جنوبی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی موفق شدند ۲ خودروی مورد نظر را در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف کنند که در بازرسی از آنان ۱۷۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.