بروجرد - ایرنا - مسئول پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: پویش نذر خون همزمان با فرا رسیدن شب های قدر در پایگاه انتقال خون بروجرد آغاز شد.

علی شجاعی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر پویش نذر خون آغاز و شهروندان شهرستان بروجرد می توانند بعد از افطار از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برای اهدا خون به پایگاه انتقال خون بروجرد مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پایگاه انتقال خون بروجرد پذیرای شهروندان بوده و آماده اهدا خون است.

سرپرست پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله می‌توانند برای اهدای خون به پایگاه‌ انتقال خون مراجعه کنند که پس از معاینه‌های لازم و سنجش سلامتی از آنان، خون‌گیری می‌شود.

شجاعی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا شانزدهم ماه مبارک رمضان تعداد یک هزارو ۹۵ نفر به پایگاه انتقال خون بروجرد مراجعه کردند که از این تعداد ۹۳۹ نفر موفق به اهدا خون شده اند.
وی اظهار داشت: از این تعداد اهدا کننده خون ۵۷۲ نفر اهدا کننده مستمر خون بوده اند.
مسئول پایگاه انتقال خون بروجرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز شانزدهم تعداد ۶۵ نفر خانم با مراجعه به پایگاه خون اهدا کرده اند.

شجاعی افزود: امسال مراجعین به پایگاه انتقال خون در ماه مبارک نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۱ درصد رشد و اهدا خون ۸.۸ درصد رشد داشته داشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه انتقال خون بروجرد واقع در خیابان اوستا در سه شیفت فعال است.