تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نوزدهمین روز فروردین به صعود تیم بانوان ایران به مرحله دوم انتخابی المپیک،معرفی رقبای فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قاره کهن، پیشنهاد ساپینتو به ستاره آلومینیوم، واکنش شیرازی به برکناری‌اش از ریاست هیئت فوتبال تهران و اخبار دیگر پرداخته است.

به گزارش ایرنا،در نوزدهمین روز سال جدید، بسته‌ ورزشی ایرنا با منتخب اخبار، حواشی و گزارش‌هایی پیرامون ورزش ایران و جهان ارائه می‌شود.

مدیرعامل آلومینیوم: ساپینتو در گوش زاپاتا گفت «به استقلال بیا»/ او مظلوم‌نمایی می‌کند

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه مدیران باشگاه استقلال می‌خواهند سرمربی این تیم را فردی قانون‌مدار جلوه دهند، مدعی شد «هنگام خروج یکی از بازیکنان آلومینیوم از زمین، ریکاردو ساپینتو(سرمربی آبی‌ها) پچ‌پچ‌کنان قصد «هایجک‌» او را داشته است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شیرازی: فضا را مسموم دیدم و باید کنار می‌رفتم/ تخلفی نداشتم

رئیس سابق هیئت فوتبال استان تهران درمورد استعفای ناگهانی خود گفت: فضا بسیار مسموم بود و باید به این تشویش اذهان عمومی پایان می‌دادم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بانوان فوتبال ایران یک قدم به المپیک نزدیک‌تر شدند+ فیلم

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیدار برگشت مرحله نخست انتخابی المپیک، برابر میانمار به تساوی یک بر یک رسید تا با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی دور دوم شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرنگی‌کاران رقبای خود را در قهرمانی آسیا شناختند

مراسم قرعه کشی سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، در شهر آستانه برگزار و ملی‌پوشان رقبای خود را شناختند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرخوش سهمیه مسابقات ورزش‌های بیلیاردی جهان را کسب کرد

امیر سرخوش سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات ورزش‌های بیلیاردی قهرمانی کنفدراسیون جهانی ورزش‌های بیلیاردی (WCBS) ۲۰۲۳ را بدست آورد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اصولی: رحمان رضایی به تیم ملی برنمی‌گردد/ به هر تخلفی در جای خودش رسیدگی می‌شود

سخنگوی فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد وضعیت رحمان رضایی گفت: او به تیم ملی برنمی‌گردد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شکست هوادار برابر پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر هوادار به برتری پرگل دست یافت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.