تهران- ایرنا- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از قضاوت داوران باتجربه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.

به گزارش ایرنا،خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت‌های صورت گرفته توسط داوران در لیگ، گفت: اجازه بدهید در پایان فصل یک ارزیابی کامل در خصوص داوری داشته باشیم. الان ۵ هفته حیاتی در لیگ یک و لیگ برتر داریم. امروز در هیئت رئیسه در خصوص حساسیت مسابقات صحبت شد و ما تصمیم داریم که از داورانی باتجربه، بین المللی و پرقدرت خودمان استفاده کنیم.

افشاریان در ادامه در واکنش به اعتراض سپاهانی‌ها به داوری بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: هنوز در رابطه با بازی دیشب سپاهان و تراکتور اقدامی نشده و صحنه‌ها را بررسی نکرده‌ایم و نمره ناظر بازی را نیز فردا می‌بینیم.

رئیس کمیته داوارن درباره حضور مدیرعامل سپاهان در رختکن داوران در اعتراض به قضاوت‌شان، اظهار داشت: ساکت یکی از همکاران ماست و مقداری عصبانی بود و ما توقعمان از همه این است که بگذارند کارمان را انجام دهیم.

افشاریان در پاسخ به سوالی که سرانجام چه زمانی تکلیف سرمربی تیم امید مشخص می‌شود، گفت: تا پایان فروردین سرمربی تیم امید نیز مشخص می‌شود و کارش را با این تیم امید آغاز خواهد کرد.

وی درباره حواشی هیئت فوتبال استان تهران هم تصریح کرد: شیرازی در این مدت تلاش کرد و جوانی خودش را گذاشت و اتفاقاتی در ماه‌های گذشته رخ داد تا وی امروز صبح استعفا بدهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت رحمان رضایی هم خاطرنشان کرد: در رابطه با تیم ملی، هم دپارتمان تیم ملی و هم اصولی صحبت می‌کنند و امروز تنها در خصوص تیم ملی امید صحبت شد.

منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد