تهران- ایرنا- تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با نتیجه ۲ بر یک یوونتوس را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه المپیکو با قضاوت مارکو دی‌بلو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

تنها مصدوم لاتزیو در این دیدار جیلا بود و در مقابل برای یوونتوس در این دیدار دشیلیو، پوگبا، کایو ژرژ و مویزه کین غایب بودند. ماسیمیلیانو الگری نیز به علت بیماری به رم سفر نکرده بود و مارکو لاندوچی دستیار وی روی نیمکت یووه نشسته بود.

یوونتوس و لاتزیو در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یک جدال مستقیم حساس دارند و نتیجه این دیدار برای هر ۲ تیم بسیار مهم بود.

شاگردان مائوریتزیو ساری از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کردند و بازی را بهنر آغاز کردند. سرانجام سرگی میلینکوویچ ساویچ موفق شد روی پاس متیا زاکاگنی گل اول را به ثمر برساند.

دقیقه ۴۲ یوونتوس موفق شد روی یک ضربه کرنر و شلوغی محوطه جریمه توسط آدرین رابیو گل تساوی را به ثمر برساند و نیمه اول این دیدار با تساوی ۲ بر یک به پایان رسید.

لاتزیو که نمی‌خواست ۳ امتیاز حساس این دیدار خانگی را از دست بدهد موفق شد در دقیقه ۵۳ توسط متیا زاکاگنی روی پاس زیبای لوئیز آلبرتو گل دوم را وارد دروازه شزنی کند. در ادامه تلاش یوونتوس برای جبران نتیجه حاصلی نداشت و این دیدار با برتری ۲ بر یک لاتزیو به پایان رسید.

با این نتیجه لاتزیو با ۵۸ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل یوونتوس با ۴۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد.