تهران-ایرنا-منابع رسانه‌ای صهیونیست شنبه شب گزارش دادند که درخواست برای حمایت روحی و کمک های روانی از سوی ساکنان سرزمین‌های اشغالی در نتیجه بیم و هراس از راکت‌ها و موشک‌های شلیک شده از نوار غزه، ۱۰۰درصد افزایش نشان می‌دبحرانی هد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، روزنامه "معاریو" چاپ سرزمین‌های اشغالی نوشت: عملیات شهادت طلبانه، شلیک موشک و خمپاره از غزه به اسرائیل، موجب وحشت شدید شهرک نشینان شده بطوری که آنان حتی می‌ترسند از منزل خارج شوند.

این روزنامه به نقل از انجمن "ناتال" که به معنی خط کمک تلفنی به قربانیان "ترس" است، اعلام کرد که آنها تماس آنلاین برای دریافت مشاوره روانی از طرف شهرک نشینان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

این انجمن اعلام کرد که ده‌ها مکالمه پس از شلیک پنجشنبه شب موشک به اسرائیل صورت گرفت، بطوری که تماس‌هایی داشتند که حکایت از تشدید ترس از خروج ازخانه دارد.

نظامیان صهیونیست طی ایام ماه مبارک رمضان بصورت همه روزه به مسجدالاقصی یورش می‌برند و به آزار و اذیت نمازگزاران و معتکفان فلسطینی می‌پردازند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب بصورت گسترده نوار غزه به ویژه جنوب آن را به بهانه شلیک موشک از خاک لبنان که مسئولیت آن را متوجه حماس کردند، این باریکه را بمباران کردند.

به دنبال بمباران نوار غزه، گروه‌های فلسطینی نیز دست بسته نبوده و ضمن مقابله پدافندی با جنگنده‌های اسرائیلی، شهرک‌های اطراف نوار غزه را هدف راکت قرار دادند.