دزفول - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: خیران شهرستان دزفول در جشن نیکوکاری امسال ۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

مسعود رحیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جشن نیکوکاری متفاوت از سال‌های قبل در این شهرستان و از بهمن ماه آغاز شد و امکان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین فراهم شد.

وی ادامه داد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران شهرستان دزفول در مقایسه با سال قبل افزایش چشمگیری داشت و از ۲۲ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال رسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول بیان کرد: خیرین، کمک‌های غیرنقدی خود را به پایگاه‌های سیار ویژه این جشن در مدارس و مصلای نماز جمعه، مراکز نیکوکاری محلات و اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دادند و علاوه بر این شماره حساب نیز برای این منظور تعیین شد.

وی با قدردانی از سخاوتمندی همیشگی مردم و خیران دزفول اظهارامیدواری کرد در سال جاری با کمک مردم نیکوکار این شهرستان شاهد کمک‌های بیشتر به خانواده‌های نیازمند باشیم.

رحیمی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل تشکیل شد.

هم اکنون بیش از هفت هزار و ۹۰۰ خانوار زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.