آبادان - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: مصرف سوخت سی ان جی در منطقه آبادان از ابتدای سالجاری ۴.۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید یکشنبه اظهارکرد: میزان مصرف این سوخت پاک در ایام تعطیلات نوروزی به میزان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب است که در مقایسه با آمار مصرف مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ هزار متر مکعب بیشتر است.

وی بیان کرد: افزایش ۴.۵ درصدی میزان مصرف سوخت سی‌ان‌جی در منطقه باعث صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت بنزین شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: منطقه آبادان دارای ۲۰ جایگاه تک‌ منظوره سی‌ان‌جی و ۱۶ جایگاه ۲ منظوره مایع و سی‌ان‌جی است که وظیفه توزیع این سوخت پاک به شهروندان و هموطنان را بر عهده دارند.

بنی‌سعید افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۱۸ هزار و ۷۳۱ نفر مسافر و کاروان راهیان نور از موزه‌های سه گانه صنعت نفت در آبادان بازدید کردند.

وی موزه‌های سه گانه صنعت‌نفت در آبادان را شامل موزه های بنزین خانه، موزه کارآموزان و موزه اسکله هفت عنوان کرد و گفت: این تعداد بازدیدکننده از موزه‌های صنعت‌نفت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۷ هزار و ۳۹۲ نفر بازدید کننده بود به میزان ۷.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

آبادان، ماهشهر، خرمشهر، امیدیه، هندیجان و شادگان زیر نظر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.