ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی با اشاره به اینکه لیالی قدر بهترین فرصت برای خودسازی و نزدیکی به خداست، گفت: نباید از عظمت و بزرگی این شب‌ها و توسل به درگاه معبود غافل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حجت قاسم‌خانی عصر سه‌شنبه در مراسم محفل انس با قرآن اظهار کرد: دقت کردن به اعمال، رفتار و کردار خود در خانواده و جامعه، انسان را از پشیمانی در روز قیامت نجات می‌دهد.

وی به محسنات مومن اشاره کرد و افزود: فرق مومن با غیر مومن در بزرگ شمردن گناهان است لذا مومن گناه کردن را عین تخته سنگی در بالای سر می‌بیند که هر لحظه امکان ریزش آن بر سرش وجود دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر استفاده مومنان از فرصت شب‌های قدر ادامه داد: ابا شب‌ها فرصتی برای آمرزیده شدن گناهان و پاک و زلال شدن از سرچشمه هستی است.

امام جمعه خوی از تاثیر مال حرام در زندگی و بدن انسان گفت و اضافه کرد: لقمه حرام وقتی وارد بدن انسان شود در خانواده، اخلاق، رفتار، گفتار و زندگی فرد تاثیر مستقیم می‌گذارد و مومن را از مسیر منتهی به خدا جدا می‌کند.

مراسم محفل انس با قرآن و عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان شهرداری خوی و سازمان‌هایی تابعه در نمازخانه شهید برگزینی شهرداری برگزار شد.