تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وسومین روز از فروردین ماه به جدیدترین رده‌بندی باشگاهی قاره‌های جهان، وضعیت بهتر استقلال در این رده بندی، احتمال حضور مهدی طارمی در الهلال عربستان، آخرین وضعیت آبی‌پوشان تهرانی در آسیا و سایر اخبار ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، در بیست‌وسومین روز از سال جدید، بسته‌ ورزشی ایرنا با منتخب اخبار، حواشی و گزارش‌هایی پیرامون ورزش ایران و جهان ارائه می‌شود. با ما همراه باشید تا در جریان این اخبار قرار بگیرید.

سمیعی: استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است/ اعلام نظر نهایی در ۲۵ خرداد

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به زمان اعلام شده از سوی AFC گفت: با توجه به بارگذاری مستندات قرار است ۲۵ خردادماه در این خصوص اظهار نظر شود و هنوز استقلال از آسیا حذف نشده است. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

استقلال بالاتر از پرسپولیس در آسیا+ عکس

جدیدترین رده‌بندی باشگاه‌های قاره‌های مختلف اعلام شد که بر اساس آن، استقلال در رتبه هفتم و پرسپولیس در جایگاه نهم آسیا قرار دارند. برای اطلاع از این خبر با ما همراه باشید.

ماجرای طارمی و الهلال؛ آیا مهدی به عربستان می‌رود؟

رسانه‌های پرتغالی به تمایل باشگاه الهلال به حضور لژیونر ایرانی در این تیم واکنش نشان داده و از احتمال حضور مهدی طارمی در فوتبال عربستان خبر داده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را دنبال کنید.

هافبک عراقی تراکتور: به دنبال کسب سهیمه آسیایی هستیم/ جو فوتبال ایران فوق‌العاده است

هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور گفت: تا پایان فصل ۵ بازی دیگر باقی مانده و به دنبال آن هستیم تا با کسب امتیازهای لازم، سهمیه آسیایی را از آن خود کنیم. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.

اسدی: اگر امکانات فراهم شود روی ۲ مدال بازی‌های آسیایی می‌توان حساب کرد+ فیلم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: با فراهم شدن تمامی امکانات و تجهیزاتی که لازم است می‌توان روی ۲ مدال بازی‌های آسیایی حساب کرد. برای اطلاع از این خبر با ما همراه باشید.

عزیزی: ۲ میزبانی تور جهانی در کمتر از سه ماه اتفاق خوبی برای تنیس ایران است

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از تور جهانی این رشته گفت: رضایت‌مندی نماینده فدراسیون جهانی و شرکت کنندگان خارجی از تور جهانی باعث شد در کمتر از سه‌ماه دوباره این میزبانی به ایران تعلق بگیرد که این اتفاق خوبی برای ورزش و فدراسیون تنیس کشورمان است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را دنبال کنید.

فـرشتیان: در امدادی شانس مدال هستیم/ در هانگژو باید با رقبای جهانی اسکیت رقابت کنیم

سرمربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان ایران گفت: با توجه به تمرینات و رکوردهایی که به دست آمده در رشته امدادی شانس کسب مدال داریم،‌ البته قهرمانان جهان در آسیا حضور دارند و بدون شک در هانگژو کار آسانی پیش روی ما نخواهد بود. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.

کامبک رویایی لیکرز و شکست میامی؛ مصاف آتلانتا با بوستون و لیکرز با ممفیس

در ادامه رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا تیم‌های آتلانتا هاکس و لس‌آنجلس لیکرز برابر حریفان خود به برتری دست یافتند. برای اطلاع از اخبار NBA با ما همراه باشید.

رئال نصف راه صعود را رفت؛ بحران چلسی ادامه دارد

رئال مادرید با پیروزی مقابل چلسی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نصف راه صعود به نیمه نهایی را طی کرد. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.

ذوب‌آهن برد تا حریف شهرداری گرگان شود

تیم بسکتبال ذوب‌آهن با برتری مقابل نفت عراق حریف شهرداری گرگان در نیمه نهایی سوپرلیگ غرب آسیا شد. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.

برد اروپایی میلان مقابل ناپولی؛ راه پیولی برای صعود هموارتر شد

تیم فوتبال ناپولی مقابل میلان برای دومین بار در یک ماه اخیر تن به شکست داد. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.

کار ترکیه برای میزبانی یورو ۲۰۲۸ سخت شد؛ اعلام آمادگی بریتانیا

بریتانیا آمادگی خود را برای میزبانی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۸) به صورت رسمی اعلام کرد. برای اطلاع از این خبر ما را دنبال کنید.