اصفهان - ایرنا - رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: ۶۴ پروژه ورزشی نیمه تمام مصوبه سفر رییس جمهوری به این استان در بازه زمانی سه ساله تکمیل می‌شود و به بهره برداری خواهد رسید.

رامین ناطقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از مجموع مصوبات سفر رییس جمهوری به استان اصفهان ، ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های ورزشی مصوب شده است که تا سال ۱۴۰۳ به تدریج تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های مذکور از جمله پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی قابل توجه بوده‌اند اما به دلایل مختلف و بیشتر مالی اعتباری در سال‌های گذشته بهره برداری نشدند.

رییس دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خاطرنشان کرد: استخر شهرستان خور و بیابانک، استخر شهرستان چادگان و زمین چمن مصنوعی شهرهای قهدریجان، خورزوق و شاهین شهر از جمله مجموعه‌های ورزشی مورد اشاره است.

ناطقی اضافه کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات در سالجاری حدود ۱۵ طرح ورزشی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از طرح‌های نیمه تمام ورزشی از سوی نیکوکاران ورزشیار گفت: به ویژه برای سال پیش رو برنامه مدونی برای بهره گیری از توان آنان خواهیم داشت تا پروژه‌ها با شتاب بیشتری تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور و اعضای هیات دولت در قالب بیست و پنجمین سفر استانی ۲۶ خرداد سال ۱۴۰۱ به دیار نصف جهان سفر کردند، ۲۱۷ مصوبه عمرانی و تعداد قابل توجهی مصوبات در بخش‌های گوناگون از نتایج بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به استان اصفهان بود و حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات این استان پیش‌بینی شد.

حدود ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود یک هزار و ۹۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در ۲ بخش بانوان و مردان در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.