کرمانشاه- ایرنا- دکتر «محمدطیب صحرایی»، استاندار کرمانشاه در حکمی دکتر «علی صفدری» را به‌ عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

به گزارش ایرنا؛ صفدری پیش از این انتصاب، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بود و در کارنامه کاری خود سمت های، معاون اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معاون سازماندهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، مشاور معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه را دارد و همچنین مدرس دانشگاه رازی است.

استاندار کرمانشاه همچنین ۲۳ فروردین نیز با صدور احکامی جداگانه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین را منصوب کرد.

«محمدطیب صحرایی»، «مهدی شکیبامهر» را به عنوان «مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری»، «حمید خسروی» را به عنوان «مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی» و «ابوطالب ایتوندی» را به عنوان «سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین» منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین نهم فروردین امسال با صدور احکامی جداگانه، سرپرست فرمانداری های کرمانشاه و پاوه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و مشاور استاندار در امور عراق را منصوب کرد.

بر این اساس محمدطیب صحرایی، «محمدرضا آمویی» را به عنوان «سرپرست فرمانداری شهرستان کرمانشاه»، «علیرضا حیدری» را به عنوان «سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه» و «محمدمهدی احمدی» را به عنوان «مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان» و «یونس امیری» را به عنوان «مشاور استاندار در امور عراق» منصوب کرد.

استانداری کرمانشاه چهار معاونت، ۱۸مدیریت و ۱۴ فرمانداری دارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان دارد.