بوشهر-ایرنا- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و جهانی شدن انتفاضه فلسطین حاصل دوراندیشی و تدبیر حکیمانه امام راحل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رمضان زیرایی پنجشنبه‌شب در جمع دریادلان بسیجی منطقه دوم دریایی نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار کرد: در این سال‌ها مردم مظلوم فلسطین بویژه نیروهای مقاومت توانستند صدای مظلومیت و آزادی خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی بیان کرد: امروزه نهضت مقاومت و مردم فلسطین توانمند شده به گونه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی مستاصل و به ستوه آمده و در تمامی زمینه‌ها به چالش کشیده شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با یاری خداوند و امدادهای الهی، پیروزی جبهه مقاومت و رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم اشغالگر قدس بسیار نزدیک است و به طور قطع وعده الهی یعنی پیروزی حق بر باطل رقم می‌خورد.


نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار گفت: فلسطین به عنوان پاره‌ای از پیکر جهان اسلام نباید به دست غفلت و فراموشی سپرده شود همه مسلمانان سراسر جهان در دفع ظلم و ستم تحمیل شده به مردم مظلوم فلسطین باید همدل و هم صدا شوند.

حجت الاسلام امیر علی سلیمانی نژاد افزود: مساله فلسطین مساله اصلی و مهم اسلام و مسلمین است و تنها به قسمتی از جغرافیای کشورهای مسلمان محدود نمی‌شود.

وی افزود: کمک و یاری رساندن به مردم فلسطین وظیفه‌ای همگانی مسلمان در کشورهای اسلامی است که باید به طور جد محقق شود.