نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس گفت: زنده نگهداشتن روز قدس موجب شده تا دشمن صهیونیستی به اهداف شومشان دست نیابند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نماز جمعه این هفته نوشهر افزود: در طول ۴۴ سال گذشته همین راهپیمایی های روز قدس است که رژیم صهیونیستی سال به سال ضعیف تر شده و امروز از بیم حملات غزه وحشت زده هستند.

وی پیدایش جبهه مقاومت و فاطمییون و زینبیون را از جمله پیامدهای روز قدس برشمرد و اظهارداشت: جبهه مقاومت که امروز لرزه به اندام این رژیم غاصب انداخته به برکت روز قدس بوده است که دنیا را آگاه کرده است.

وی خاطرنشان کرد : رژیم اشغالگر قدس سعی دارد در بین کشورهای اسلامی اختلاف ایجاد کند ولی تدبیر پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و با دیپلماسی ایجاد شده دشمنان را ناکام گذاشته و نقشه هایشان را نقشه بر آب خواهیم کرد.

خطیب جمعه نوشهر یادآور شد: امروز با راهپیمایی های روز قدس جبهه مقاومت تقویت شده و دشمن را وحشت زده کرده و انشاالله عنقریب نابودی این رژیم را شاهد خواهیم بود.

وی در مقایسه زمان حضرت علی (ع) با زمان کنونی تصریح کرد : در زمان امیر المومنین سه دسته با او جنگیدند و برخی از خواص بی بصیرت به حکومت ایشان لطمه زدند و معاویه علاوه بر جنگ نظامی جنگ شناختی به راه انداخت و امروز معاویه نیست ولی تفکرش هست و در شبکه های اجتماعی و معاند نیز همان تفکر را تکثیر کردند.

آیت الله مشایخ با تاکید بر ضرورت حفظ حجاب در جامعه اضافه کرد : نیروی انتظامی طرح های خوبی در این زمینه اجرا کرده و مرحله سوم آن نیز از فردا شنبه در سراسر کشور آغاز می شود که طرح هوشمند است تا افراد بی حجاب را با توسط دوربین شناسایی و تذکر می دهد.

وی خاطرنشان کرد : انتظار این است طرح پخته باشد و با جدیت و با قدرت عمل بشود و مردم نیز همچون گذشته با این طرح نیز همراهی و همکاری می کنند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اعلام برخی از تسهیلات نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن در بانکها تاکید کرد : انتظار این است که سیاست های اعلامی و اقدامی با هم همخوانی داشته باشد تا متقاضی سرگردان نشود.

وی بر ضرورت تلاش بیشتر مسوولان نهادهای اجرایی در حل مشکلات و مطالبه مردم تاکید کرد.