تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

جیرفت- ایرنا- مردم شهر دارالولایه جیرفت همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان آمدند تا یکپارچه صدای حمایت از قدس شریف شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم و مسئولان جیرفت امروز در میدان سردار شهید سلیمانی شهر جمع شدند تا با شعارهای حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین مسیر راهپیمایی تا مصلای این شهر را طی کنند.

امام جمعه جیرفت در حاشیه این راهپیمایی به ایرنا گفت: مساله فلسطین و روز قدس حمایت از حقوق بشر و حقوق مظلومان و نیز روز غرش و اعلام برائت از ظالمان است؛ از سویی یک وظیفه دینی و وظیفه انسانی محسوب می شود.
حجت الاسلام میثم تارم افزود: قدس شریف برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و قبله اول مسلمانان محسوب می‌شود که امیدوارم این راهپیمایی ها زمینه ساز نابودی رژیم جعلی صهیونیستی شود.
احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت هم اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل و روزی است که دنیا و رژیم صهیونیستی چشمش به راهپیمایی هاست و به یاری همه مسلمین جهان روزی قدس آزاد خواهد شد.
مردم جیرفت امروز در راهپیمایی قدس شعار نابودی رژیم صهیونیستی دادند و خواستار اتحاد همه مسلمانان برای آزادی قدس شدند.

به گزارش ایرنا مردم سایر شهرستان های جنوب استان کرمان نیز با حضور گسترده در این مناسبت در حمایت از مردم فلسطین شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سردادند.