کاشان _ ایرنا _ معاون وزیر کشور گفت: اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و نابودی، پایان حتمی رژیم جعلی، کودک‌کُش و غاصب اسرائیل در آینده نزدیک است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ محمدحسین سپهر روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سالن شهدای بسیج کاشان افزود:جبهه مقاومت بزرگ ترین سرمایه اسلامی است و امروز رژیم صهیونیستی اعتراف می کند به هرجا که می نگریم خیمه های خمینی(ره) و رهبر ایران هویداست و نتانیاهو می گوید امروز تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش تحول عمیقی پیدا کرده که یادآور انقلاب ایران است.

وی اظهار کرد:نفتالی بنت نخست وزیر اسبق رژیم جعلی صهیونیستی می گوید ما در طول تاریخ سه حکومت یهودی داشتیم که هیچ کدامشان به هشتاد سالگی نرسید و امروز هم برای سومین بار هشتاد سالگی اسرائیل را نمی بینیم.

معاون وزیر کشور بیان کرد:به ادعای نفتالی بنت در گذشته در دوران حکومت داوود و سلیمان حکومت یهودی به هشتاد سالگی نرسید و حکومت روحانیون یهودی هم در قرن 13 پیش از میلاد قبل از هشتاد سالگی سقوط کرد و در سال ۱۹۴۸ میلادی هم که حکومت فعلی جعلی اسرائیل را ایجاد کردند و امروز اقرار می کنند که موفق به دیدن ۸۰ سالکی اسرائیل نخواهیم شد.

سپهر گفت:امروز شلهد فرار افسران رژیم جعلی صهیونستی به خارج کشور هستیم و جریان های سیاسی داخل اسرائیل با هم در حال نزاع هستند،این رژیم جعلی در کشور آرژانتین منطقه ای را برای روز فرار بزرگ خریداری کرده و امیدواریم به زودی و بر اساس اعتقادات خود صهیونیست ها را مجازات کنیم.

وی افزود:با امام زمان(عج) عهد می بندیم که تا تحقق تمدن نوین اسلامی از پا ننشینیم و با مال ، جان و آبروی خود از انقلاب اسلامی ، ولایت فقیه و دستاوردهای آن پاسداری می کنیم و به یاری خدا و هدایت مقام معظم رهبری شاهد پیروزی و شکست اسرائیل خواهیم بود.

وی اظهار کرد:در قرن ۱۹ سردمداران یهودی انگلستان و فرانسه قصد استقرار یهودیان جهان در بیت المقدس برای اجرای اهداف شومشان را داشتند اما امپراطوری بزرگ عثمانی سد راه این هدفشان بود به همین دلیل در جنگ جهانی اول تصمیم به تجزیه عثمانی گرفتند و کنگره یهودی در سال ۱۹۰۸ میلادی در انگلستان این محل را پایگاه یهودیان قرار داد و دولت انگلستان در سال ۱۹۱۷ با اعلامیه بالفور این موضوع را تصویب کرد.

سپهر گفت: تشکیل امپراطوری یهودی از نیل تا فرات،مقابله با خیزش های اسلامی و تسلط بر انرژی در غرب آسیا و سلطه انگلستان بر منطقه خاورمیانه از اهداف ایجاد رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی توسط استکبار بود.

معاون وزیر کشور گفت: بر اساس مستندات موجود رژیم جعلی اسرائیل به دنبال تشکیل حکومت جهانی بر همه عالم است و اگر امروز ما به دنبال آزادی قدس و نابودی اسرائیل هستیم آنها به دنبال تسلط بر جهان هستند و همه امورات آمریکا و اروپا در اختیار صهیونیست بین الملل است.

سپهر افزود:جریان صهیونیست به دنبال محو تمدن اسلامی، دینی و اخلاق و تمدن های توحیدی بود و اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد امروز شاهد تسلط مطلق صهیونیست بین الملل بر سرنوشت جهان بودیم اما انقلاب اسلامی بر اندام جنایت کاران صهیونیست لرزه افکند.

وی اظهار کرد: ریچار نیکسون رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا می گوید اسلام امام خمینی(ره) و بنیادگرایی اسلامی برای ما خطرناک تر از شوری است،مناخیم بگین نخست وزیر اسبق رژیم جعلی اسرائیل هم گفته انقلاب اسلامی ایران آنچنان زلزله ای در جهان ایجاد کرد که قابل پیش بینی نبود و بیشترین خسارات را ما در اینجا می بینیم.

معاون وزیر کشور بیان کرد: از ساموئل هانتینگتون نظریه پرداز معروف قرن سوال شد که چرا از انقلاب اسلامی ایران به عنوان بازگشت تمدن اسلامی نام می برید که وی پاسخ داد چون اسلام پیش از انقلاب ایران فقط یک دستورالعمل درخصوص چگونگی رابطه فرد با خدا بود اما رهبر انقلاب ایران آموزه های اسلامی را به نسخه حکومتی تبدیل کرده و این نسخه مهم ترین دشمن لیبرال دموکراسی غرب است.

سپهر گفت:همه انبیا توحیدی به دنبال ایجاد حکومت اسلامی بودند و انقلاب اسلامی وعده همه انبیا الهی برای زمینه سازی حکومت جهانی امام عصر(عج) است.

حضرت امام خمینی(ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.