تهران- ایرنا- معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با بینش و رویش جدیدی که در جوانان فلسطینی ایجاد شده، مسیر عوض شده است و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی نهایی مردم فلسطین باشیم.

«محمد مخبر» در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران در جمع خبرنگاران گفت: مراسم روز جهانی قدس میثاق سالانه مسلمانان برای همبستگی و همصدایی با مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست است.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: با بینش و رویش جدیدی که در جوانان فلسطینی ایجاد شده، مسیر عوض شده است و امیدواریم به یاری خداوند به زودی شاهد پیروزی نهایی مردم فلسطین باشیم.

مخبر با تاکید بر اینکه «جوانان ایرانی در حمایت از مبارزان جوان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند»، ابراز امیدواری کرد که این روز جهانی را در آینده ای نه چندان دور در قدس شریف جشن بگیریم.

وی که به همراه خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود، ظهور نسل تازه ای از جوانان و نوجوانان فلسطینی در مبارزات شجاعانه با رژیم مسلح و غاصب را نشانه ای برای تسریع در آزادی قدس شریف دانست و گفت: استکبار جهانی تصور می‌کرد با گذشت زمان و ناتوانی نسل های قدیمی، ملت فلسطین مجبور به سازش و تسلیم خواهد شد اما این نسل جدید از مبارزان جوان و مسلمان همه تصورات و نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

معاون اول رییس جمهور افزود: امروز هم حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با جوانان فلسطینی نشان داد که حمایت از آن ملت مظلوم بیش از پیش جریان دارد.