اردبیل - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار گفت: وضعیتی که سردمداران این رژیم به وجود آورده‌اند، نشان می‌دهد که پیش‌بینی مقام معظم رهبری اتفاق خواهد افتاد و این رژیم جعلی صهیونیستی به دست خودش نابود خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد:قدس نه تنها مساله شخصی نیست بلکه یک مساله حقوقی و جهانی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه فروپاشی هژمونی اسرائیل و آمریکا در حال محقق شدن است، یادآورشد: قدس میعادگاه خداشناسان و وجدان‌های بیدار و حق است و امروز جبهه قدس جبهه حق در مقابل باطل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار با بیان اینکه بیعت با اسراییل بیعت با شیطان و طاغوت است، خاطرنشان کرد: تفکر نابودی اسرائیل توسط رهبری در حال شکل گرفتن است و امروز در جبهه مقاومت پیروزی‌ها و موفقیت‌های بسیاری را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا ادامه داد: امروز جبهه مقاومت اسلامی در اوج قدرت است و شرایطی را به وجود آورده که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به خود اجازه دهد که خوی اشغالگری خود را اعمال کند و با کوچک‌ترین اقدامی که بخواهد انجام دهد، تودهنی محکمی از جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت در جهان جایگاه ویژه‌ای داشته و در تغییرات دنیا سهم دارد و این جبهه کشورهای مختلف اسلامی را منسجم کرده است.

وی گفت: شرایط کنونی ایجاب می‌کرد که مردم با آگاهی و بصیرت بیشتر و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به صحنه آمده و همه ظرفیت‌های داخل کشور و در منطقه را علیه رژیم صهیونیستی بکار بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله‌سوار افزود: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر دِین و وظیفه خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین ادا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار ادامه داد: وضعیتی که سردمداران این رژیم به وجود آورده‌اند، نشان می‌دهد که پیش‌بینی مقام معظم رهبری اتفاق خواهد افتاد و این رژیم جعلی صهیونیستی به دست خودش نابود خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر تلاش‌هایی که مسلمانان و جبهه مقاومت علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل انجام می‌دهند، از درون نیز شاهد فروپاشی این رژیم غاصب خواهیم بود.

مردم مرزدار بیله‌سوار مغان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضوری پرشور همزمان با همه آزادیخواهان جهان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از آرمان ملت مظلوم فلسطین حمایت و نفرت و انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.