تهران - ایرنا - قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق در پیامی به مناسب روز جهانی قدس تاکید کرد که مراسم روز قدس نشان می‌‎دهد وعده الهی نزدیک است و ما هر سال به آزادی قدس نزدیک‌تر می شویم.

به گزارش ایرنا، الخزعلی روز جمعه در پیامی که در پایگاه های اطلاع رسانی و حساب های شبکه های اجتماعی عصائب اهل الحق منتشر شد آورده است: در سالروز جهانی قدس درمی یابیم که ما روز به روز به تحقق وعده الهی نزدیک تر می شویم.

وی گفت: ما در پی جهانی هستیم که این نظام جهانی ستمکار و وحشی مبتنی بر رهبری دولت شرور آمریکا پایان یابد و امیدواریم خداوند ما را از شر همه قدرت های ستمکار نجات دهد.

الخزعلی گفت: ما به سمت جهانی حرکت می کنیم که دولت عدل الهی به رهبری منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) بر آن حکمرانی کند، او که پایان ستمکاری صهیونیسم و هر گونه ستمی از روی جهان را رقم خواهد زد.

امروز جمعه‌ ۲۵ فروردین مصادف با ۲۳ ماه رمضان و همزمان با روز جهانی قدس، مردم مسلمان و نیز آزادیخواهان جهان در کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی در سراسر جهان به خیابان ها می آیند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از حقوق و آرمان های ملت فلسطین دفاع می کنند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.