اهواز - ایرنا - مربی تیم ذوب آهن گفت: امیدوارم روند صعودی نفت مسجدسلیمان ادامه دار باشد و این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش ایرنا قاسم حدادی فر جمعه شب پس از باخت تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: حریف با ارائه یک بازی هوشمندانه در دقایق اول بازی به گل رسید و توانست تا آخر این نتیجه را حفظ کند که جا دارد به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: ما هم تیم دست و پا بسته ای نبودیم و در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در ادامه با توجه به بازی حریف به دنبال بازی مستقیم بودیم که موفق به گلزنی نشدیم.

مربی ذوب آهن در خصوص تعویض اجباری حبیب فرعباسی دروازه بان تیمش گفت: او از ناحیه دست به شدت آسیب دید و فکر می کنم اکنون در اتاق جراحی باشد، امیدوارم این بازیکن زود به تیم اضافه شود.

وی ادامه داد: حبیب در ۲ سال اخیر یکی از بهترین مهره های ما بوده و خیلی تاثیرگذار و بدون جایگزین است. امیدوارم دوره درمان او هر چه سریعتر طی شود چرا که ما به او نیاز داریم.

حدادی فر در خصوص داوری بازی گفت: داور عملکرد خوبی داشت و بازی را خیلی خوب کنترل کرد هر چند می توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد اما در کل مشکل خاصی نبود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید. این تیم بعد از ۱۹ هفته به پیروزی رسید