تهران- ایرنا- رئیس سازمان صدا و سیما از آمادگی رسانه ملی برای همکاری در زمینه مشاوره‌های قرآن بنیان خبر داد. 

پیمان جبلی جمعه شب، ۲۵ فروردین در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مشاوره‌های قرآن بنیان یکی از نیازهای روز جامعه است که باید در کشور توسعه یابد. اگر ما با کار خوب رسانه‌ای این خدمت‌رسانی را معرفی کنیم و در طول سال این مشاوره‌ها تداوم داشته باشد، قطعاً خلأهای موجود در این حوزه پوشش داده خواهد شد.

وی بر توسعه این مشاوره‌ها با همکاری صدا و سیما تأکید کرد و بیان داشت: در این حوزه با طراحی برنامه‌های تعاملی و هم‌افزا بین رسانه ملی و این خدمت‌رسانی به نظر می‌رسد که یک جای خالی در حوزه مشاوره پر خواهد شد.

رئیس صدا و سیما اضافه کرد: قرآن شامل تمام جهات زندگی بشر است و دارای تمام اصول لازم برای حیات طیبه است. بنابراین مشاوره بر اساس قرآن می‌تواند تمام حوزه‌های زندگی اجتماعی را در بر گیرد و امیدواریم در رسانه ملی به این خدمت‌رسانی ضریب بدهیم.

سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار می خوانمت از ۱۲ فروردین به مدت دو هفته در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا بود و بخش مشاوره های قرآن بنیان یکی از بخش های پربازدید نمایشگاه امسال بود که همچون سال گذشته مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.