تهران- ایرنا- تیم‌های استقلال و هوادار در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (شنبه) در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با استقبال گرمی از سوی هواداران استقلال روبه‌رو شد و به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست آن گلی در برنداشت.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در جایگاه ویژه به تماشای این بازی پرداخت، تماشاگران استقلال از او که سال‌ها روی نیمکت آبی‌ها نشست و افتخارات زیادی را برای این تیم به ارمغان آورد استقبال خوبی به عمل آورده و وی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

به مناسبت روز ارتش از سوی مسئولان برگزاری مسابقه از سه جانباز ارتش دفاع مقدس با اجرای گروه سرود ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

ریکاردو ساپینتو که این روزها محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال دارد و می‌توان او را محبوب‌ترین چهره این تیم نامید، نیز مورد حمایت هواداران قرار گرفت.

کوین یامگا و رافائل سیلوا دو بازیکن خارجی استقلال که به دلیل محرومیت حق همراهی استقلال را در بازی با هوادار نداشتند با فرزندان خود در ورزشگاه حاضر شده و به تماشای عملکرد همبازیان خود پرداختند.

آرش برهانی که مدیریت آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده دارد تماشاگر ویژه این مسابقه بود، او به محض دیدن امیر قلعه‌نویی به سمت وی رفته و با سرمربی سابق خود به خوش و بش پرداخت.