رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سخت و دشواری را برابر ملوان داشتیم.

به گزارش ایرنا، پاکو خمس شنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی با ملوان در بندرانزلی اظهار داشت: همانگونه که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سخت و دشواری را برابر ملوان شاهد بودیم که در نهایت نیز نتوانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: البته شاید تنها موقعیت جدی ملوان تبدیل به گل شد و تک ضربه آنان که در چارچوب بود، وارد دروازه ما شد اما تیم ما توانست در این بازی چند موقعیت مناسب به دست بیاورد و در این زمین پرفشار بازی را به تساوی بکشانیم.

وی ضمن تقدیر از مهمان نوازی تیم ملوان و حضور خوب طرفداران این تیم در ورزشگاه اشاره و ادامه داد: چمن این ورزشگاه نیز بسیار مناسب است و یکی از بهترین چمن‌ها در فوتبال ایران است و امیدوارم همه تیم‌ها چنین چمنی داشته باشند.

خمس در ادامه به داوری این دیدار نیز اشاره و بیان کرد: من دوست ندارم در خصوص داوری صحبت و اظهارنظر کنم اما فکر می‌کنم وقتی ما با چهار نفر در حمله بودیم، داور سوت پایان را ۴۰ ثانیه زودتر از پایان بازی به صدا درآورد اما به هر حال من مثل همیشه در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: اشتباهات داوری در یک بازی به نفع تیم‌ها و در بازی دیگر به ضررشان است و وقتی هر دو طرف از داوری ناراضی هستند، پس اتفاقاتی بوده است اما ما سعی می‌کنیم برای ارتقای سطح داوری کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه به تیمش اشاره و خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در بهترین باشگاهی هستم که می‌توانم باشم و باشگاه با احترام زیادی با من رفتار می‌کند و امیدوارم که در ادماه نیز نتایج خوبی را با تیم تراکتورسازی کسب کنم.

تیمهای فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز شنبه شب در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.