تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال شایسته پیروزی در دربی است و من حتم دارم به راحتی پرسپولیس را شکست خواهیم داد.

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به پیروزی پرگل آبی‌پوشان تهرانی مقابل هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال یک نمایش شکوهمند و عالی را در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشت و حاصل این عملکرد درخشان پیروزی پر گل شش بر یک مقابل شاگردان ساکت الهامی بود.

وی افزود: وقتی تیمی می‌تواند با این نمایش درخشان به پیروزی پرگل برسد یعنی همه خطوط عملکرد بی نقص و درخشانی داشته‌اند و به جرات می‌توانم می‌گویم بازی با هوادار بهترین بازی استقلال در این فصل بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه اول نتوانست گلی را به ثمر برساند اما در نیمه دوم متحول شد و حریف را به توپ بست، استقلال فوتبالی را به نمایش گذاشت که بالاتر از سطح فوتبال ایران بود.

وی تصریح کرد: ساپینتو نیمه مربیان را از ساکت الهامی برد، او با صحبت‌هایی که با بازیکنان استقلال انجام داد انگیزه‌شان را افزالیش داد و جنگجویانی را به زمین فرستاد که هر کاری خواستند در زمین انجام دادند.

مراغه‌چیان تاکید کرد: استقلال حالا با بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس در دربی بزرگ پایتخت خواهد رفت و انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت تا این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: استقلال با این شرایط خوبی که دارد دربی را خواهد برد، این تیم شایسته پیروزی در دربی است و من حتم دارم به راحتی پرسپولیس را شکست خواهیم داد.