شهرکرد-ایرنا- معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری جلسات جزخوانی و ترتیل قرآن کریم، توزیع ۱۰ هزار افطاری ساده و یک‌هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان در طرحی با عنوان " قرار دوازدهم" و اجرای "طرح آرامش بهاری" از سوی این اداره کل اجرایی شد.

عبدالله صفری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماه مبارک رمضان امسال اداره کل اوقاف و و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اقدام به برگزاری جلسات جزخوانی و ترتیل قرآن کریم در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص اُستان کرد که با استقبال هم‌استانی‌ها مواجه شد.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ۱۰ هزار افطاری ساده در ماه مبارک رمضان بین روزه‌داران توزیع کرد و یک‌هزار بسته کمک معیشتی نیز در طرحی با عنوان "قرار دوازدهم" بین نیازمندان اُستان توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و و امور خیریه استان یاد آور شد: امسال به دلیل همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، "طرح آرامش بهاری" در ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه استان از ابتدای فروردین‌ماه اجرا شد و این طرح تا سوم اردی‌بهشت در اُستان ادامه دارد و یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این طرح، میزبانی از مسافران و زائرین نوروزی در بقاع متبرکه و امامزادگان استان است.

وی تاکید کرد: امسال تمهیدات و اقدامات لازم جهت استقرار مردم و مسافران روزه‌دار در آستان‌های مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت صورت گرفت و مراجعان ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی و برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده و زیارت امامزادگان، از طبیعت پیرامون این بقاع نیز استفاده کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با یک میلیون جمعیت و ۱۱ شهرستان است که ۳۵ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص دارد.